Saveti – Piramida zdrave ishrane

Deset najvažnijih napomena za svakodnevnu optimalnu i zdravu ishranu:

  1. Dve kašike vitakoktela od semenki ili jedna kašika hladno-ceđenog ulja tih semenki
  2. Dve porcije pasulja, sočiva, soje, tofua, graška, boranije
  3. Tri komada svežeg voća kao što su jabuke, kruške, banane, bobičasto ili citrusno voće
  4. Četiri porcije integralnih žitarica kao što su smeđi pirinač, proso, raž, zob, pšenica, kukuruz u vidu cerealija, hleba i testenine
  5. Pet porcija tamnozelenog, lisnatog i korenastog povrća kao što su šargarepa, brokoli, kupus, kelj, spanać, paprike
  6. Šest čaša vode, razređenih sokova, biljnih ili voćnih čajeva
  7. Jedite integralne, organski gajene i sirove namirnice kad god možete
  8. Dodajte svojoj svakodnevnoj ishrani ojas energetske tablete od pšenične trave
  9. Izbegavajte preženu zagorelu i prepečenu hranu, hidrogenisane masnoće i suvišne masnoće životinjskog porekla
  10. Izbegavajte šećer u bilo kom obliku, rafinisane namirnice sa dodatkom hemijskih aditiva, i odrecite se alkohola, kafe, jakih čajeva i cigara