Etiketa – smernica potrošaču organskih proizvoda

0
227

U cilju dopune garanciji organske proizvodnje koja vodi računa ne samo o kvalitetu, već i zaštiti životne sredine, ali i promociji projekta Organic Bridge, sprovedena je aktivnost osmišljavanja adekvatne nalepnice koja je dizajnirana da predstavlja kombinaciju logoa TERRA’S i naziva projekta. Štampano je 1500 etiketa koje su podeljene organskim proizvođačima, članovima Udruženja TERRA’S. Roba je vidljiva na rafovima specijalizovanih prodavnica u Biokutku, Bioteci i Biopijaci u Subotici i Zdravologiji u Novom Sadu, a znak je promovisan javnosti na Organik Info danima u Novom Sadu i Novom Bečeju. Sa ovim su bili upoznati i partneri Tera Tehnopolis iz Osijeka prilikom sastanka u vezi nastavka zajedničke saradnje.

Zalepljena nalepnica uz nacionalni znak organske proizvodnje, na neki način predstavlja i smernicu potrošaču-kupcu kome je TERRA’S sinonim za organsko u Srbiji, imajući u vidu skoro trodecenijski rad ovog udruženja.

I u naredna tri meseca, do kraja projekta, će se promovisati ovaj znak na Info danu u Somboru, ali i ostalim događajima. Ukoliko bude zainteresovanih farmera na Upravnom odboru Udruženja TERRA’S je dogovoreno da se iznađu sredstva i doštampa još nalepnica.

 

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Molimo Vas upišite Vaše ime ovde